Merhaba ,5 buçuk aylık hamileyim.3.gebeliğim ve 42 yaşındayım.6.haftada kanama alanım oluştu epey büyüktü.düşük riskim çok yüksekti.11.haftaya kadar ani gelen kanamayla hastanelik oldum.Daha sonra kan pıhtılaşma sorunu olduğu ve bu yüzden kanama alanı oluştuğu ortaya çıktı.Doktorum riskli gebelik doktoru çok titiz,şimdi 1 aydır oksapar iğne,[2 güne 1 ],Progestan hap sabah akşam ve iğnesi 3 güne 1 kullanıyorum.Herşey yolunda şükür.2 oğlum var daha önce hiç yaşamadım böyle bir süreç .Doktorum onlara hamileyken pıhtılaşmama sorunu yaşamaman ve düşüğünün olmaması bir mucize dedi.şimdi iyiyim raporlu hep dinlenerek geçiyor.aynı zamanda hergün coraspine başladık.32.haftada kesecek coraspini.sorum şu,doğumda acaba sıkıntı olurmu?böyle olan oldumu?doktorum acayip biri ,hiç şansa bırakmamak için çok hassas tedavimde gayet iyi gidiyor .Pıhtılaşma sorunu yaşarmıyım acaba geçmeyen kanama filan ..Doktoruma sordum 😃olmasın diye bu tedavi dedi .ama işte korku?