Hduygu iremtzn bebek şu dönemde yerleşme aşamasında olduğu için bu ağrılar normalmiş ben 13. Haftamdayım benimde başladı ağrılarım.
Sinemunky candanote 28+5 günlük oldu bugün antibiyotik ve toz bir ilaç verdi bugün başlıycam.kullanmaya inşallah etkili olur