Anneler, anne adayları, anneliğe hazırlanan hanımlar öncelikle hepinize hayırlı günler dilerim.Benim sezaryen doğumla gelen 5 yaşında bir oğlum var. Ve bu ilk gebeliğimde hiç bir problem yaşamamıştım. Şuan 2. kez hamileyim.23 hafta +3 gündeyiz. Başından beri kanama problemim oldu. Hastaneye yattığım oldu. Plesanta rahim ağzını tam kapatmış.Yani sıkıntı mekanik bir sıkıntı. Hormon tedavisi vs gerek yok. Bebek hareket ettikçe plesantaya baskı yapıyor ve onu çıkmaya zorluyor ve bu sebeple kanamam oluyor. Günlük işler dışında her şey yasak. İki gündür yine kanamam var ve pıhtı da geliyor. Bel ve kasık ağrım dayanılmaz şekilde var. Hastaneye gitmek istemiyorum artık. Bebeğimin hareketlerinden anlıyorum ki çok şükür hayatta.Bu tarz bir durum yaşayan var mı? Sonuç ne oldu? Doğumu vaktinde yapıp sağlıkla bebeğini kucağına aldı mı?Bebek sağlıklı doğdu mu? Vs yanıt alırsam çok mutlu olurum. Morale çok ihtiyacım var.