Ysmnoztrk Kızlar bir haftadır vajinamda baskı ve ağrı hissediyorum bu normal mi biraz endişelendim açıkçası 😶 24. Haftafayim
MinikfareEylul Ysmnoztrk bende 22+6 dayım bazen oğlan çıkıcak saniyorum öyle bir yukleniyor ki. Öyle biisiymi eğer daha ağrılı ise enfeksiyon kapmış olabilirsin 2hafta önce bende oyleydim. Fitille çözüldü bi doktoruna sor istersen
deletedmom04 Ysmnoztrk bebeğinin hareketleri nasıl göbek deliğinden mi alt karnın kaşıklar da mı hissediyorsun? Tekmeler mi içinde hareket etme şeklinde mi?
Ysmnoztrk MinikfareEylul geçmiş olsun canım benim d aynı oturup kalkarken bile ağrıyor inşallah cumartesi gidicem doktora bı sorayım bakalım 🤔
deletedmom04 Ben de 24. Haftadayım. Aynı kasik baskı ağrım var. Ctesi kontrolumuz var sorarım bebek de iyiyse sorun yoksa haber veririm
Ysmnoztrk deletedmom04 canım teşekkür ederim bende cumartesi gidicem doktora inş ikimizde de önemli bişey yoktur 😊
MinikfareEylul deletedmom04 yukarıdan da tekmeliyor ama çoğu zaman kasik bölgesinden tekmeliyor dönüyor. Hatta hamile pantolonu bile giyemiyorum oturduğum zaman tepikliyir
deletedmom04 Ysmnoztrk bilmiyorum karnımın etleri aciyor yataktan kalktigimda umarım bebek büyüdüğü içindir.
Cigdemce 23 haftalık gebeyim bende aynı şeyleri yaşıyorum kasıklarım ağrıyor oturup kalkarken batma oluyor ve oğlum baskı yapıyor bazen aşağıya doğru korkuyor insan ister istemez ama herkes yaşıyor sanıeım
MinikfareEylul deletedmom04 bilmiyorum ki bizim ki dönüyor hissediyorum ama vurdumuda yerinde güller bitiyor 😂😂😂
deletedmom04 MinikfareEylul ahhh hep vursun tekmelesin benimki daha yeni yeni belirmeye başladı tekmelerimiş dün ilkkez uzun uzun sevdim karnımı sisirmesini. Nasıl nefesim heyecandan hızlanıyor kalbim atıyor anlatamam. Pir pir ediyor. Gerçek aşk evlatmis🤗😇🤗😇❤❤❤
Ekksl Canlar ben de 27.haftama girecegım. O haftalarda benim de cok kasık agrılarım sancılarım olmustu. Özellikle oturup kalkarken yataktan dnerken falan inanılmaz sancıyordu. Ama cok sükür gecti. Doktorum magnezyumu artırdı
MinikfareEylul deletedmom04 Ayy otekmeler muhteşem ona bişiy demiyorum ama alttan çıkacak saniyorum bazen ve korkuyorum. Kızım hep yukaridaydi oğlum da hep asagida yürürken vurdumu kalıyorum hareket edemiyorum