Siz olsaydınız erkek bebeğinize hangi ismi koyardınız?
Vallahi ikisinide beğenmedim ben koymazdım ama göktuğ sanki daha iyi
Yusufakardes biz dün gece Huzeyfeye karar verdik 😊
Ergul_00 daha mulayim bi isim çok güzel ☺️
@Evcn bizde Ali Asaf koyucaz nasip olursa. Ama bu ikisinden Göktuğ’u beğendim.