Ben daha once 3 dogum yaptim hiç bakılması dogum icin yatısim yapıldıktan sonra bakıldı eger ki bana gore normalden iri bebek olması dışında yapılması gerekmez dogumndogal bi süreçtir akışına bırakmak gerek bebekte kendini hazır hissettiğinde gelmek ister der büyüklerimiz akışına bırakın bence