37 + 1 günlük hamileyim. Ve bu aralar mide bulantısı çok sık yaşıyorum. Bide sürekli tuvalet ihtiyacı hissediyorum normalde büyük wc ye hergün çok sık çıkmam. Ama. İshal filanda değilim. Bagirsaklarim sürekli boşaltım halinde. Bebeğimse sürekli bi tarafa toplanıyor. Ayakta 5 dakika dursam belim kopacak gibi oluyor. Bide Karnım sürekli sertleşmeye başladı elimi dokununca taş gibi oluyor o sırada ağrı yaşıyorum sonra geçiyor ama dün gece çok sık oldu. Gün içinde de oluyor. Doktor kontrolum pazartesi. 4 gün var. Sizce normal mi ? Bunlar 😕😮