Kızlar size bir sey sormak istiyorum en bastan beri sureklı normal doguo denildi ama pazartesi catımın darlıgından dolayı bugun ben planlı sezeryan olacagım adet tarıhıme gore 37+4 haftalık gebeyım ama doktoruma gore 38+5 oldum yani inde gosterıyorum lutfen dua edin kızım kucagıma sag salım alayım ayrıca haftasından dolayı kuvez alınır mı cevaplar mısınız lutfen???