Bsranur_tas Nidanur02 Ibni sina da calibe hanıma gitmistim,doğumu orda yapmadim ama doğuma kadar takibi o yaptı,memnun kalmıştım
esranilay Nidanur02 canım ben muayene için gitmiştim epidurali sormadım ama sanki ibni sina hastanesi daha iyi ve temiz gibi geldi bana ikisine de gitmiş biri olarak ancak bunu söyleyebilirim.
Eliffzngn Nidanur02 bende siirtteyim cnm Ahmet beye gidiyorum çok memnunum doğum için hayat hastanesini önermem çünkü çok kirli ben belki devlette yaparım deniz hanım var orda çok ilgili ve disiplinli doğuma kadar burda kalırsa onda yaparım büyük ihtimalle