Sinemkurtkarakussk35 Kızlar yeni hamileyim 5 haftalık . Bebeğim ve kendim için yemem gereken, yapmam gereken öğütleriniz var mıı ??
safirkozalak Sinemkurtkarakussk35 her gün yumurta ye canım.. Sebze ve eti balığı dengeli bi şekilde ye haftada 2-3 gün balığın kesin olsun! Dip balığı yememelisin ton balılığı ve mezgit yasak..Dışarda salata vs yeme ... bunun dışında aklıma bişi gelmedi 🙂
Dsa Sinemkurtkarakussk35 ayrıca paketli hazır gıdaları asla ve asla tercih etmeyin ama maalesef yendiğimiz ekmek bile katkı maddeli eğer yapabiliyorsanız evde kendi ekmeğinizi yapın yoğurdunuzu mayalayın. Hazır paketlenmiş gıda almayın. Ben gebelikten önce sağlıklı beslenme ile kafayı bozmuştum da... güzel alternatifler var evde kendi yapabileceğimiz. Çikolatamı bile kendim yapıyordum öyle söyleyim. Ama şimdi hak getire en ihtiyaç olduğu zaman ama tık Yok.
Ebruksk Sinemkurtkarakussk35 merhaba, bende 8 haftalık gebeyim, doktorum maydanoz, bitki çayı ve tatlıyı yasakladı, yeşillik ve kuru yemiş yemeyi tavsiye ediyorlar, birde ilerleyen zamanlarda kaşar ve muz tüketmeye çalışın bebege kilo aldırıyormuş 🙂
Damla________ Sinemkurtkarakussk35 Hande ye katılıyorum çok dogru bi yol izlemiş bende öyle yapıyorum ama her zaman muz süt ceviz kasar tüketmiyorum çünkü üşeniyorum 😅
Yeniannee Canım kaşar yumurta meyve sebze bebeğe cok kilo aldırıyormuş ben de 7+4 oldum bende dikkat etmeye calisiyorum
Dsa Şuan bebeğin kilo alması önemli değil sağlıklı bir gebelik geçirmeniz daha önemli. Zaten ilk 3 ay bebeğiniz sadece annenin kanından besleniyor. Sağlıklı beslenmeye özen gösterin. Güne sağlam bir kahvaltı ile başlayıp hergün süt ve süt ürünleri protein ve tahıl grubunu tüketin. Folik asit açısından zengin gıdalar tercih edin. meyve ve sebze tüketin. Çiğ kuruyemiş. Çok uzun süre aç kalmamaya dikkat edin şeker birden düşüyor baş dönüyor mide bulanıyor. Halsizlik başlıyor. Umarım bulantılarınız hiçbir zaman başlamaz
Busraa Elfgny dipye agir metaller fazla oldugu için balıklar bunlarla yüklü oluyor o yuzden tavsiye edilmiyor 😌
pamuksekerinannesi Sinemkurtkarakussk35 Ben hergün bir yumurta beyaz peynir süt mutlaka tüketiyorum. Meyve olarakta taze hurma mandalina armut filan yiyorum hepsini aynı anda değil tabi bir gün onu bir gün öbürünü 😂 Bunların yanında Bi tane muz mutlaka yiyorum.. 18 haftalığım bebeğin kilosu çok iyi Maşallah 🙏
Handeaslan616139 Herşey yiyorum hiç birşey ayırt etmiyorum mıymıy yapmadım kendını hiç hasta degılım hamileyim balık çok yerim mesela süt ceviz bal kasar muz bunlar çok İyi sabah kahvaltını ve ara öğünlerin güzel olması gerek meyve sebze Yemen lazım canın ne isterse az az ye maydonoz yeme balık yemek sucuk yeme bana herşey söylediler ama dinlemedim ilk genelıgımde hala öyle yiyorum çok şükür bir tek doktorumu dinlerim yani .. 🙂 ilk gebelıgımde Oğlum 4.600 Doğdu ama ben bişey yetmeseydim 1 kilo doğardı herhalde kasmaya gerek yok canım herşeyin fazlası zarar 😉 az ve sık ye ve yürüyüş yap ben ilk gebelıgımde spora gidiyordum toplam 7 kilo almıştım 🙂👍 yürüyüş çok önemli
Burcuk Sinemkurtkarakussk35 bol bol yürü.. kilo kontrolünü yap. Haftada bi gün balık ye. Bi yerlere uzanma .. eşini baştan alıştır.