Ben 29+2 deyim ve ilk kontrolumu seher hanıma gitmiştim pek ilgilenmedi çok çabuk bitti muaynesi ve pek bir açıklama yapmadı hamilelik ve nelere dikkat etmemle ilgili yardımcı olmadı. Daha sonra Mevlüt Akın Azman'a gittim ve hala ondayım. Şiddetle tavsiye ediyorum aradaki farkı kendi gözlerimle gördüm çok ilgili çok alakalı ve sorularıma karşı çok sabırlı bir doktor. Randevu bulmak zor oluyo ama kesin deneyin derim ben 🙏🏼🤰🏼🙋🏼♀️