Allahin izniyle son 19 gün normal isteyip ama korkanlardanim direk kesip alsinlar en iyisi dedigim de cok oluyor esime 🤭🤭 ama tabiki ilk önce herseyin dogali Anne bebek sagligi icin ve de dogum sonrasi istege bagli sezeryan olupta kimseye muhtac olmak isyemedigimden hayirlisi neyse o olsun hepimizin hakkinda dyorum