Selam Kızlar SAT a göre 28+3 olan oğlum ultarasonda 29+4 olarak görünüyor. Yani 8-10 gün büyük . Sağlığında bi problem yok Allah’a şükür . Fakat suyun biraz fazla gibi geldi dedi doktor . Ara sıra azalıp artan bir şey değil mi amniyotik sıvı. ? Bebeği önden giden bu durumu yaşayan var mı