Kızlar 3 ay önce kalbi durduğu için 7 haftalık bebeğimi aldırmak zorunda kaldım. 2 ay denemedik bu ay denedik ama hüsran.. 27. Günde regl oldum diğer ay da deneyeceğim hatta ovulasyon testi almak istiyorum ama 2 3 kişiden duyduğum kadarını söylüyorum kürtaj sonrası hamile kalmak zor dediler. Aşırı demorilize oldum. Kürtaj sonrası hamile kalanlar yazabilir mi?