Merve1998 40+0 oldum hala gelmedi kanala bile inmemis dedi dun doktor.sizce suni.sancimi veririler.yoksa sezeryanmi.bebk.yuakrda.hala oynuyo başina gelen varmi.acaba🙄🙄😏😏😏