Evet çok şükür yarın öğlen kavuşuyoruz bebeğim le 9 aydır günler geçmiyor saatler durmuş diye diye yedim bitirdim kendimi meğersem herşey geçiyormuş.ilk olmamasına rağmen heyecan korku çok karışık duygular içindeyim..İnşallah sağlıkla kavuşuruz dua edeer dua beklerim annelerden..🤲rabbim bekleyen tüm annelere bebeklerine kavuşmayı bu duyguyuda yaşamak isteyenlere nasip etsin 💚💙