Zeynoo21 Rabia941_ yanı genelde gebelık belırtısı bende 30 ekımde lekelenme 3 gun surdu sandım adet olacam cok şükür hamıleyım sımdı bebegımı görmeyi beklıyorum ınsallah hamılesındır🙏🏻
Rabia941_ Meeerveunal bende 2 gün önce leke şeklinde kanama oldu geçen ay rahim filmi çektirdim acaba ondan mi yarın test alicam bakıcam bu saat oldu düşünmekten yatamıyorum 3 yıldır bebek bekliyoruz ama nasib işte