Merhaba arkadaşlar ilerde unutmamam icin hem de hatıra olsun Die minik kuzum uyurken doğum hikayemi paylaşmak istiyorum . 39. Haftadan itibaren minik minik sancılar oluyordu ve ben hep doğum başladı DİE düşünüyordum ve 41 haftay kadar asla doğumum gerçekleşmedi . 39/6 da annem ve kayın validem geldi çünkü nişanim gelmişti hafif mukuslu kanlı bir şeydi . Ben de o panikle ailemi getirttim . Hergün sancı bekledim ama olmadı hurmalar yedim merdiven çıktım Yürüdüm .asla olmadı benim doktorum sezeryan yapabileceğini söylediği için her zaman kontrol olduğum doktoru anında doğuma bir hafta kala biraktim ve tanidigım normal Doğum yanlısı olan bir doktora gittim. Eşimle gittiğim de kontrole bana hiç açılman yok 41 olmuşun bugün yatış yapılacak suni sancı ile olmazsa sezeryan dedi çünkü artık beklemek bebeğe zarar verebilir dedi . Bende eşimde yatışi yarın yapalım dedik ve eğer bebek allah korusun sıkıntıya girmezse asla seseryan istemiyorum DİE anlaştık☺️ 5 kasım günü sabah çıktık annem ben kayınvalidem hastaneye gittik . Sezeryana gider gibi süslendim saclarimi yaptım ve yola çıktık yatış işlemleri yapıldı odaya geçtik kanlar alındı damar yolu açıldı beklemeye koyulduk nst bağlandı ama tek bir sancı yok . 11 gibi alttan doktorum ilacımı yerleştirdi ve Hala açılmam olmadığını ilaç tutarsa doğum olacağını söyledi . Ve ben beklemeye koyuldum . Nst de bir süre sonra sancılar çıkmaya başladı ama ben hissetmiyorum. Ve olmayacak dedim motivem çok düşüyordu . Ebe muayene ediyor bir cm iki cm böle diyip gidiyordu . Arkadaşım ayrıca ebem Meryem ana otu getirdi onu koyduk ve çok inandigim bir şeydi . Sonra 3cm oldu ve hala tık sancı yok sonra ilaç alttan cıkarildi beklemeye koyuldum . Herkes yanım da annem kayınvalidem arkadaşlarim sonra bir sancı başladı nasıl anlatılır bilmiyorum gerçekten ama unutulmayacak kadar zordu . Her sancı da yataktan zıplıyorum nstnin o sancılar da bana bağlı olması beni delirten tek şeydi . Hata olmasına rağmen devamlı çıkarttım Çünkü sancılar inanılmazdi . Arkadaşım duş aldırdı o iyi geldi devamli belime masaj yapıldı . Çömelme hareketi çok faydalı oldu . Serum askısına dayanarak çömelmek . Sonra suyum açıldı ve sabah yedi 5 gece kızımı kucakladım . En kolay olan doğumu yapmak yani o masaya çıkıp ikınmak gerçekten ben bağırmadan ikiındım bağıracak olan nefesi asagı verdim . Ve kızımı kucakladım . Herkes Burada söylerdi ama inanmazdim kucağına alınca hersey bitiyor DİE evet arkadaşlar kucağıma aldım hersey tüm yorgunluk bitti annelik sabırmış ilk orda anladım . Sabır 🙏 kucağıma aldığım da tek dediğim şey bu benim mi çok sıcak Dedim gerçekten çok Sıcaktııı hala kucakladığım da dediğim tek şey sıcak ruhuma dokunan bir sıcaklık . Sonra o yorgunlukla nasıl oldu bilmiyorum bebeğimle eşime gittim ve bu bizim dedim 🙏 eşim dışarda hep Yasin okunuş dualr etmiş 🙏 sabır herseye bedel oldu . Az bir dikiş ile bitti . Suan 36 günlük çok zor ama dünyanın en güzel şeyi insallah çok güzel bir dogum gerçekleştirirsiniz tüm anneler