Rumis benim 6 haftalik falandi vuma gttim leke icin doktor progestan yazdi yolladi ilk gebeligimdi . Cumartesi agrilarim basladi acile gittik git gide artti kivranyordum meger dusuk yapiyomusum beta hcg me baktilar doktrun zaten verms sana ilacini dedileer hamile oldgm icin agri ile alakali igne yapamayiz dediler yolladilar bir saat sonuc bekledim agri cektim bedavaya .tabi cahiliz ilk ya betam dusuyomus oda dusuk yaptgmi gosteryomus snradan ogrendim ben bunlari hep sonra ben bi arkadasmdan doktoe nosu aldm ozele gittik ildeydi bir saattn fazla gittim oagryla yatis yapti igneler serumlar tabi hep agrilarim oldu kanama devam etti en son yine betaya baktilar iyice dusmus doktoe sabahna dusuk yapyosun dedi ciktik eve geldik dustu . Kan kaybi iyi degil bende gitmeseydim belki daha fazla kanamam olckti hrsey olabilir o yuzden bekleme