hk0909 Rumeysamutlu Ablam ve kuzenim Doğum yaptı canım bende orada düşünüyorum bugün ilk muayeneme gittim 😊
Zehra321 Rumeysamutlu Cemal beye gidiyordum ama Akın beye geçmeyi düşünüyorum artık. Onu daha çok övüyorlar normal doğumu çok güzel yaptırıyormuş
Rumeysamutlu Zehra321 gebze yüzyılda seher hanıma ve mecburiyetten ahmet beye muayene oldum doğum için pendik yüzyılı öneriyorlar
hk0909 Zehra321 Akın beyi bende duydum çok iyi diye. Birde Seher hanım varmış ama randevu bulamadım bir türlü ben o yüzden Pendik yüzyılda hale hanıma gittim
Zehra321 Rumeysamutlu arkadaşım akın beyde yaptı doğumu bi kaç kişiyle daha konuştum çok yardımcı oluyormış doğumda ve sonuna kadar normal doğum istiyormuş o yüzden ona gitmeyi düşünüyorum Gebze de ki yüzyıl da en iyisi akın bey Zaten
Zehra321 hk0909 evet akın bey en iyisi orda. Ama sıra almak gerçekten çok zor. Seher hanımda iyi yakın bir arkadasım sezaryen oldu onda. Gayet ilgiliydi Güler yüzlü bi bayan 😊
Rumeysamutlu hk0909 seher hanımda güler yüzlü nazik bir bayan ben randevu alırken hiç zorlanmadım aslında
hk0909 Rumeysamutlu Ben hale hanıma gidiyorum ama daha ilk kez dün gittim dediğim gibi nasıldır tam bilemiyorum. Ama öneriler üzerine gittim doktor biraz şans işi sanırım kimileri memnun oluyor kimileri memnun olmuyor.
Seda_123 Rumeysamutlu Hale kayıran canım ben çok memnunum arkadaşımda hale hanıma gidiyordu doğumunu da o yaptırdı tavsiye üzerine gittim çok memnunum