Kızlar merhaba, henüz 6 haftalık hamileyim belirtiler için çok erken ama benim alt karnım şiş gibi, böyle bir durum yaşayan var mı kilo almadım, acaba artık adet olmuyoruz diye normal mi bu şişlik? Önümde daha 34 hafta var çığ gibi büyüyerek gitmekten korkuyorum😂