Kvsrkn ben kullandım 8 haftalıkken benden yeşil akıntı geldi benim doktorum prof. Bana fitil verdı ismini hatırlamıyorum ama iki tane vardı kutuda bir gun ara ile kullandım devlette ki doktor dedı ben olsam vermezdım 12 haftadan önce organ gelısimi döneminde dedı ben cok korktum ne yapacağı mı sasırdım kendi prof. Doktorumu aradım ve bana 12 haftaya kadar beklersek enfeksiyonun bebege ulasacagını keseye zarar vereceğini soyledi hemen ilacı kullanmamı soyledi ve kullandım inan o kadar ikilem de kalmıştım ki ama ıyıki kullandım ben sımdı 25 haftalığım ayrıntılı ultrasona da girdim cok sukur organlarında sımdı bir sorun yok eger sana bir ilac verildıyse kullan enfeksiyon cok ciddi bir hastalık kız kardesım o yuzden erken dogum yaptı