Mervezumra123 Programda son 1 gün ama tık yok ne belirti ne sancı ne gelen giden var mı benim gibi olan
Gmzgamzeb Mervezumra123 benimde son 2 yazıyor :) 39+5 olduk ama hiç belirti yok paZartesi muayene olmuştum açılma da yoktu nasıl olacak bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ybusra _Burcuss benimde 40 +5 bugün nst sancı çıktı ama düzensiz bazen 100 falan buldu sadece 1 2 santim açılma var dedi Bakalım bekliyoruz paşayı 🤰🤲
tugceavkrn Minnos12anne kız bebekler de bekletiyor bu ay anneleri 😃 tabuları yıkmaya karar verdi kızlar da galiba 😂
tugceavkrn Ozgu aynıyız canım hatta yatiyorum uyuyamiyorum bile kendimi dinlemekten resmen acaba sancı mı geldi yada gelir mi diye 🤭😃 bakalım yarın kontrol var belki güzel haberler alırız bebiş hanımdan 😃😃
Ebru-20 İyi geceler canım anneler sağlıkla dilediğiniz gibi yavrularınıza bian önce kavuşun inşallah.Aranızda sezaryen sonrası normal bekleyen var mı peki ?
tugceavkrn Mervezumra123 benimde son 8 ama çatı agrisindan başka bisey yok 🤦 adım atamaz hâle geliyorum bazen ama onun dışında yalancı sancilarim bile olmuyor denicek derecede az yani..
Ozgu tugceavkrn biz de gittik bugun kontrole p.tesi ya da salı yatış verecek artk bgn tansiyonumz da braz yuksekti
HvvGlKrdl Mervezumra123 benim günüm de kalmadi. Normali 40+0 bugun 40+2 dedi doktor. Anlamadim bnde nasil oluyor ilk defa geldi basima 🙄 bizde de hala tik yok 😔
Beyza1234r Benimde son 8 🙏 erkek bebek Ama hiçbir belirti yok pazartesi gidicem bakalım sadece adet sancısı gibi agrım var 5 gündür o kadar onun dışında farklı birşey yok