Eliftunc Merhaba kızlar 19+6 haftalık gebeyim sag göğsümdem süt geliyo daha önce yaşayan var mi normal mi böyle olması.
Nevinnn Eliftunc normal o haftalarda banada oluyodu sakın sıkma erken doğumu tetikler dedi burdaki bikac arkadaş bide ilk süt bebek için çok önemliymiş ilk asi gibi düşün bide oynamayınca gidiyo kendi kendine vücut kendini doğuma hazırlıyor 😊