Doğum hikayemi bu kadar cabuk bir sürede yazacagım aklıma gelmemişti. 5 gün once cumartesi günü. 07.12.19 sabah 7 de suyumun gelmesiyle acilen hastanenin yolunu tuttuk. Gider gitmez üçüncü dogumum oldugu için diğerleri gibi buda sezeryan oldu. Genel anestezi oldum.rahattım genel anlamda.şuan kızım yanımda uyuyor. Cok pamuk sarışın bir kız maşallah. Ben kurtuldum. Darısı tüm bekleyen hamişlere.