Mebos mermeral bende 25 haftalık oldum bir kaç gündür benim az denilicrk kadar hareketleri var oluyormuş ensişelendim doktora gittim herşeyi iyi baya hareketli dedi nasıl hissetmezsin diye ama bugün felan iyiydi yani oluyormuş arada öyle korkma
prenses_annesii2603 mermeral her gün hissediyorum 24 haftalıgım bende bu saatlerde genelde oluyo baya hareketli benimki
pyymamm mermeral artık hep hissediyorum hissetmemezlik yasamadım henüz isterseniz doktorunuzada danısın
Nhr682 mermeral Sağlık ocağına gittiğimde artık hareketlerini hissettiysen dikkat et 1-2 gün hissetmezsen kesinlikle doktoruna gitmelisin demişti
Mrvgk 25+5 im bi kaç gün önce çok çok az seğirme gibi oldu onun haricinde sık sık hissediyorum çok şükür 🤲🏼🤲🏼 Ama bir iki gün hissetmeyen oluyormuş bu haftalarda
Pnrtl 24+0 Ben bi sabah kahvaltıdan sonra uzandığımda bir de akşamları uzandığımda oynadığını çok net hissediyorum onun dışında gün içerisinde hissetmiyorum bazıları bu haftalar da 2 saatte bi hissediyomuş hiç dikkat etmedim açıkcası🤷♀️