Skbn01 Gizemabc ben hastaneden eve geldim 1 gün sonra banyo yaptım ondan sonra çıkardım,zaten yaranın açık kalması gerekiyormus iyileşmesi için,sadece ilk banyomda şu geçirmez bant takmıştım sonrasında ona bile gerek kalmıyor zaten
Yusufakardes Prensesannesi0 yani lohusalık bu elinizde mutlaka bulundurun 6lı paketten alın bütün marketlerde var normal bi hasta bezi de alabilirsiniz