Prensesannesi0 Kızlar normal de çok adet olan insan değilim hep adetim 1 gün sürer ve çok çok az kanamam olur depend alayım mı şart mı ?
Nilll Prensesannesi0 sezeryan olursanız maalesef depend kullandirmiyorlarmis yara yerini terlettigi için
Sevde25 Prensesannesi0 hastanenin verdiği bezler bana yeterli olmuştu bn almayı düşünmüyorum o yüzden
Yusufakardes Prensesannesi0 lohusalık adet gibi değil canım ilk hafta kullanıyorsun zaten ilk hafta ciddi akıntı oluyor
Ssraa Regl ile doğum sonrası kanama farklı şeyler depend kesinlikle lazım kanımca. Ben çok rahat ettim normal pedle o konfor sağlanamaz en azından ilk iki gün
birtutammutluluk Prensesannesi0 kullanip tavsiye edecegim seyler arasinda bas sirada. Ben cok memnun kaldim. Adet gibi degil dogum. hasta bezi normal ped falan fasa fiso. Depend rahatlik tek bi sizinti bile olmadi
Ogullarimveben Prensesannesi0 Yok cnm şart değil ilk oğlumda depent bilmiyordum ve hastanede bebek bezi koydurdular sonra eve gecdigimde kalın ped almisim bundada öyle yapicam 10 adet pede 30-40 lira çok geliyor bana
Deletedmom133 Prensesannesi0 sezeryan oldum kullandım ama küçük geldiği için mecbur hasta bezi kullandım ama sezryan da depend olunca yardımla giymek zorunda kalıyorsun çünkü egilemediginden giymekte zorlandım yok gerçekten konforlu
Yusufakardes Prensesannesi0 yani lohusalık bu elinizde mutlaka bulundurun 6lı paketten alın bütün marketlerde var normal bi hasta bezi de alabilirsiniz
Skbn01 Gizemabc hiç acımıyor,zaten dikiş olan yere denk gelen yerde gazlı bez var,çıkarırken sadece tüylerini çektiği için biraz acıyor o da dikiş ağrısı değil yani
Skbn01 Gizemabc ben hastaneden eve geldim 1 gün sonra banyo yaptım ondan sonra çıkardım,zaten yaranın açık kalması gerekiyormus iyileşmesi için,sadece ilk banyomda şu geçirmez bant takmıştım sonrasında ona bile gerek kalmıyor zaten
glnzk Depenti pahalı buluyorum ya bir paketin hepsi bitiyormu acaba yoksa kalıyor mu elimde kalmasını istemem 😂
defne55 Prensesannesi0 doğumdan sonra hastanede da kullandım sonraki 1 haftada kullandım kurtarıcı gibi bisey iyiki almışım