Hyl Ben şu an 14+1’im. 13+2’de kanamam olduğu için acil hastaneye gittim yatışım yapıldı, 2 gün hastanede yattım😔 Doktorum ultrasondan baktığında bebiş kocaman olmuştu🙏🏼 Ama kanama olduğu için ne ben sordum ne de o söyledi cinsiyetini. Kanamanın durmasına odaklanmıştık. Bir dahaki kontrolüm 26’sında, Allah nasip eder de sağlıkla o güne gelirsek inşallah öğreniriz diye düşünüyorum. Cinsiyet hiç ama hiç önemli yeter, yeter ki sağlıklı olsun🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼