Elosunannesi Kızlar 35. Haftaya kdr donmemişti bebğim ama en son gittiğmde dönmüş dedi doktor ama iki gündür yan taraflrımda hissediyorum hareketlerini tekrar mı döndü acaba ya çok korkuyorum
Zade Elosunannesi Dönmüş olabilir canım :/ Sanırım benim ki de döndü .. sürekli boşluğumda hissediyorum tekmeleri 🤦🏼♀️ Baya can yakıcı oluyor
Gizemabc Elosunannesi 38.1🙋🏽♀️ Bebeğim doğum pozisyonunda ve ben de hareketlerini daha yanlarda ve ortada hissediyorum. Bir ara ben de göğsümü in altında hissedemeyince acaba geri döndü mü diye endişelenmiştim; ama dönmemiş
Elosunannesi Zade ya bende öyle işte normalde kaburgalarımın altında hissediyodum tekmelerin ama şuan tam böyle yan duruyo gibi yanlrımda toplanıyo biyerleri