Lyg benim evim merkezi sistem ile ısınıyor. Ev alev alev oluyor fakt biz bile banyodan çıktıktan sonra giyinene kadar bir üşüme geliyor. Birde göbek bölgesinden üşümek bronşit, zatürre gibi hastalıklara sebep olur. En iyi ihtimalle gaz oluşmasına sebep olur. Buda hem bebişi hem bizleri sıkıntıya düşürür. Yaza kadar yapamayız sanırım