Kızlar merhabalar 👋🏻
Öncelikle Allah hepimize kolaylık versin, sağlıkla kavuşalım inşallah evlatlarımıza 🤲🏻
Sizde de aynı durumlar var mı merak ediyorum yaklaşık 1 haftadır bebeğim aşırı toplanıyor ve bu bana çok acı veriyor hareket dahi edemiyorum öyle olduğunda. Arada çatım, belim falanda ağrıyor normal midir?