Bsctn 14+4 haftalığım 5 kilo aldım doktorum biraz fazla almışsın diyor ama hiç göstermiyorumda sanki aynıymışım gibi doktor öyle dedi diye eşimde ekmeği kes falan diyor ben ekmeksiz doyamıyorum ki 😂😂😂 şuan ama çok taktım bu durumu kesin kilo vermişimdir çünkü birde öyle bir yanım var bişeyi dert edince zayıflıyorum hemen 😐