Merhaba arkadaşlar, Ben İsveç'ten yazıyorum. İkinci çocuğuma hamileyim(7 haftalık). İlk hamileliğimde gerçekten inanılmaz az kahve tükettim ve saçlarımı da hiç boyatmamıştım. İkinci hamileliğin verdiği rahatlık mı bilemiyorum yine dikkat ediyorum ama birde gerçekten merak ediyorum. İsveçte hamilelik doktor falan bu süreçler çok farklı gidiyor türkiyedekiyle. Hamilelik süresince belki toplam üç kez ultrason giriyoruz ve bu süreçte uzman hamilelik ya da çocuk hemşirelerle görüşüyoruz. Doktorlarla değil. Doktora gitmek burada ciddi mesele kafana göre gidemiyorsun ve özel şu doktora gideyim mantığı da yok. Buradaki hemşirem kahve sınırlı oranda tüketebileceğimi söyledi. Malum İsveç aşırı karanlık şu aralar ve uyanmak zor kahvesiz. Bir de sizin doktorlarınız ne söylüyor bu konular hakkında. Saçlarım çok beyaz acaba diyorum doğal organik bir saç boyasıyla boyasam mı😕
Herkese sevgiler karlı, soğuk ülkeden 🥶