asyaa15 sakın yapmayın bende çok severim her gece çıtlattırırdım eşime ama korunmayı kestiğimiz Aydan beri yapmıyoruz ben kendi kendime bile yapmıyorum zararlı çünkü normal insan bile yapmamalı hamileleri siz düşünün nefes egzersizi filan rahatlatıyor yapabilirsiniz