Beyzanur123 bana da 2li ve 4lü yapıldı. 2lide sorun çıkmadı, 4lüde afp değerim çoook yüksek çıktı nöral tüp defekti riski 1/6di. Test yinelendi başka bir laboratuvarda, ama yine aynı şekilde yüksek çıktı. Detaylı ultrasona 3 kere girdim. Çok şükür detaylıda hiç sorun görülmedi. Şimdi 32+3üm ☺️ Demem o ki 2li tarama ve detaylı ultrason çook önemli.. ve de eğer yüksek risk çıkanlar varsa hemen panik ve endişe içine girmesinler. Farklı tetkiklerle çok yüksek ihtimalle rahatlıyor içiniz. Sevgiler ☺️