Kolaylıklarla güzelliklerle gelsin bebekleriniz. Ne mutlu 37. haftaya kadar bekleyebilmiş bebişler 🥰 ben de ikizlere hamileyim, henüz 15 hafta ama doktorlar erken doğar diyip korkutuyorlar. Umarım bana da sağ salim o haftalara ulaşmak nasip olur. Bol şans size 🙏❤️