Ben liseden beri kilo alma problemi yasiyordum bir ara hipertiroidim vardi tedavi oldum gecti 38 39 kiloya düstüm sonra nişanlilik dönemine kadar 41 oldum nişandan sonra 43 2 sene sonra 45 oldum ve bu kiloda hamile kaldim suan 28+3 üm 14 kg aldim hayatimda 45 üstü kiloda hic olmamistim 28 yasindayim doktorum 15 kiloaya kadar normal dedi ama senin vucudun 20 kg kaldirir dedi sadece bol bol yürü dedi bende hergun sabah aksam köpegimle yürüyorum ve yememden hic kismiyorum hele bi saglikli dogsun da kilo verilir bence.