Ben 32+3 haftalığım Allah hepimize kolaylık versin🙏 ben aileme diyorum artık herşey hazır olmalı bebek gelebilir kimse bana inanmıyor, eşim diyor yok ya gelmez daha var diyor😒 tabi böyle durumları bilmedikleri için bu şekilde düşünmeleri doğal.inslah hepimizin bebisi sağlıkla gelir 🍀