Dmlksy Haftaya kadar erkek bebek dediler sonra başka bir doktor kız dedi çokta güvenilir birisi üzülmedim ama çok kızdım var mı benim gibi şoka uğrayanlar
Dmlksy Sedos2020 yok daha girmedim 18. Haftamdayım bir ay sonra girilecek kısmet olursa ama Bursa’da kız diyen gittiğim doktorun makineleri çok iyi yanıldığını sanmıyorum