Bsye16 38.0🙋🏽♀️ 32ye kadar ben hamile değilmişim dedim😅 32-35 arası ağırlaşmaya başladım. Özellikle de 35ten sonra. Bir de hala çalışmaya devam ediyordum. 37.0da izne ayrıldım. Ve en son dedim ki Allah asıl dert sıkıntı bu son günlerdeymiş😅 ağrımayan yerim yok. Adım atacak halim yok. Belim çok ağrıyor, oturmak kalkmak zor, uyku desen uyunmuyor geceler bölük pörçük. İç bacağım ağrıyor, kasıklarım sancıyor... say say bitmez🤦🏽♀️🤷🏽♀️ Zor zamanlarınız başlıyor hazırlanın; ama artık rahat hissetmek anormal bunun da bilincinde olun😅