Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim 3 gün önce keseyi gördük2 haftaya kalp atısını duyalım dedi doktorum ama ne bulantı ne bişey var sadece adet agrısı gibi agrı vuruyo arada bir de halsizlik uyku hali ve bas dönmesi var bulantı hiç yok ve agrıdan sebep endiseliyim acaba yerlesme agrısı mı? 5, haftada olur mu ki?