Merhaba arkadaşlar
Dün akşam üstü bebeğin hareketlerini hissetmediğim için acile gittik çok şükür bişeyi yok ama bebek pozisyon değiştirmiş yani şuan makat duruyo dedi acildeki doktor.Normalde başı sağ kasığımda duruyodu doktorum pozisyonu çok iyi demişti.Şimdi benim aklıma takılan pozisyon değiştirdi acaba tekrar doğum pozisyonuna dönermi böyle bişey yaşayan varmı? Normal doğum yapmak istiyorum.