denizadaalpp yani o konuda bileğim yok açıkçası ama idrar yolu iltihabı daha çok böbreklere zarar verir sen bol su iç ilaç kullanmasanda sezaryen doğumlarda sonda takılmasından kaynaklı olurmuş benim doktor gereksiz yere ilaç kullanmaktan yana değildi bol yaban Mersin’i ve su tüket geçer demişti bende omlarında etkisi oldu diye düşünüyorum ama ağrı daha çok ameliyatlı olmaktan kaynaklı oluyor iltihap olsa küçük abdest yaparken vajinada yanmada olur