Busra-321 valla canım ben 2 tane 10'lu set, 2 tane de 5'li set aldım, bolca çorap aldım, ablam hırka-yelek-patik ördü, birde herkesin önerdiği tulumlardan 3 tane aldım, onun dışında bere ve elviden setlerden başka da aldım 3-4 takım, ağız mendili aldım, sanırım bu kadar, ben yenidoğan olarak çok almadım, daha çok hep 0-3 ay yada 1-3 ay olmasına dikkat ettim, birde doğacağı zamanı es geçmemek lazım benimki mart bebeği olacağı için başlangıcı kışlık olarak düşündüm hep 🤔 ama bende bekliyim burda başka fikir gelirse haberim olsun,