nesliibb kızlarr 3 buçuk saattir bel ve kasık ağrım var. 38+0 bugün. normal midir? gelen su nişan vs bişey de yok. neyin nesidir bu
Esraygtf nesliibb yalancı sancıdır muhtemelen. Benim nişan geldi dün doktorum sancın ne zaman 5 dk da 1 e indi o zaman gel burda sancı cekmenin bir manası yok dedi.
Alparslnbuss nesliibb doğum sancısı oyle olmaz ki sancı kasılma 1 dk sürer ortalama önce 2 sancı arası uzun olur sonra giderek kısalır agrı belden vurur belden kasıklata yayılır