gfazlioglu Favori ismim sahra ydi benim hatta hamileliğimin 7.ayına kadar sahra olacak dedim kızımın ismi...Sonra dediler ki insan isminin kaderini yaşıyor...Gerçekten de öyle oluyor....
Sahra çöl demek bilirsin...Bereketsiz yani....Vazgeçtim sonra ve hala içimde kaldı o ayrı sahra ismi 😊