Selamhanimlar 23+5 im bende..7 temmuz görünüyor doğum.Eylül Ada'm geliyor nasipse😇 2.bebeğim bu..çok şükür bi sıkıntım yok öyle bel ağrım falan olmuyor şuan.belki kg lada alakalı olabilir bilmiyorum..şuana kadar 3kg aldım çok agirligim yok gibi dursada göbeğim kocaman ve çok aşağıda....ama maşallah bebeğim çok hareketli..20.haftam daki kontrolüm de bebeğim 360gr. Boyuda 24cm.di bakalım haftaya kontrolüm ne kadar büyümüş bebeğim görücez..🙏🙌l