24 hafta 4 günlük hamileyim 1 ay önce kahverengi akıntım vardı hemen doktora gittim hiç bir sorun olmadığını yine de progestan kullanmanın faydası olacağını söyledi 1 hafta kadar kullandım ve doktorum bırak dediği için bıraktım. Bu sabah ta kahverengi akıntıyla ufak bir kanama vardı yine apar topar doktora gittim muayeneler ve tahliller yapıldı yine hiç bir sorun göremiyorum dedi doktorum gün boyunca da kahverengi akıntı devam etti her ihtimale karşı nidilat ve amoklavin verdi sorun ne bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı yani hiç bir sorun olmadan böyle bi akıntı mın olması normal mi ya da doktorum mu anlamıyor gibi sorular beynimi tırmalıyor