Hanife4416 Kizlar ben Protestan folik asit kansulandirici magnezyum takviyesi kalsiyum takviyesi demir ilacı ve son olarak yeni antibiyoge başladım çünkü 1 haftadır geçmeyen gribin cardi ama peş peşe bu kadar ilc nasıl içiliyor anlatamam bu kadar fazla ilaç içen varmi
Tutku92 Hanife4416 evet. Tiroit, kan sulandırıcı, progestan, decavit, demir vitamini ve aynı zamanda göbekten iğne yapıyorum
MelekEzgi Hanife4416 tiroid ilacıyla sabah açılış, multivitamin, d vitamini,B12, magnezyum, kalsiyum ve demir ilacıyla gece yatmadan kapanış 😂
pyymamm Hanife4416 sabah ac karna ilk gyno ferro sanol kan ilack biraz sonra euthyrox tiroid ilacı içiyorum sonra yemek yedikten sonra decavit vitamini gün içinde d vitamini aksam yemekten sonra omega hapı altı gibi kan sulandırıcı iğnem daha sonra yine magnezyum için magnorm kullanıyorum
Hanife4416 İcim rahatladı valla ilaç bı yandan zararlıdır diye düşünüyordum bı sıkıntı olurmu diyede endişeleniyorum saolasin canım Tutku92
Hanife4416 Ha bide ilaç recetelerine bakıyorum örnek vereyim kan sulandırıcı içiyorsanız antibiyotik içmeyin antibiyotik iciyosqniz kalsiyum içmeyin kalsiyum takviyesi aliyosaniz demir ilacı almayın beraber tüketmeyin yaziyo aslında bu postu açma sebebimde biraz buna bağlıydıMelekEzgi Tutku92
Tutku92 Hanife4416 korkma. Zararı olmaz. Aksine gereken ilaçları kullanmazsan bebeğe zarar vere bilirsin. Geçmiş olsun.
MelekEzgi Hanife4416 tirodi zaten tek içmek zorundayım. O yüzden onu sabah aç karnına alıyorum. Yarım saat bekleyip kahvaltı ediyorum. Zaten multivitaminin içinde d vitamini, B12 falan olduğundan ekstradan aldığım d vitamini be B12yi üst üste içiyorum. Yine kalsiyum ilacımın içinde magnezyumda olduğundan ekstra aldığım magnezyumla birlikte akşam yemeğinden sonra içiyorum. Gece yatmadan aç karnına demir içiyorum. Eğer kafanız karışıyorsa doktorunuzla konuşun mutlaka ayarlamasını o yapsın. Antibiyotik işin içine girince işler değişiyor çünkü. 🤗